FOLLOWERS

Wednesday, September 14, 2011

LEMAH SYAHWAT ATAU LEMAH TENAGA BATIN (Lelaki)

Masalah ini telah menjadi perkara penting dalam kehidupan seseorang lelaki kerana masalah ini jika tidak dibendung akan memberikan maslah besar dalam hubungan bersama isteri tercinta. Maka dinasihatkan supaya berikhtiar untuk memulihkan semangat seperti sediakala. Semoga dengan ikhtiar yang kita usakan secara bersungguh-sungguh akan diberikan kesembuhan oleh Allah S.W.T. jua.

Oleh kerana banyak pertanyaan dari mereka yang berkenaan maka disini saya menurunkan satu ilmu untuk memulihkan masalah syahwat kaum lelaki berdasarkan ilmu pengubatan yang diturunkan oleh Allahyarham Pak Kiyai Dr.Ali Bakri  iaitu Pengagsuh Pondok Pesantren dan Panti Asuhan As-Shiddiqi Pekanbaru, Riau, Indonesia yang telah sempat saya temui sebelum beliau kembali ke rahmatullah. Semoga ilmu yang diizinkan ini dapat membantu masyarakat umum yang memerlukannya. Buat permulaan adalah dinasihatkan agara yang berhajat terus menemui penulis untuk sama-sama berikhtiar.


Bahan Rawatan :

1. Air Mineral 3 botol
3. Telor ayam kampung 3 biji

Bacaan :

1. Al-Fatihah dan Asas 10 (tambahan)
2. Ayat Al-Quran (perlu dituliskan pada telur/perlu bersemuka dgn. penulis)

Kaedah rawatan :

Hendaklah direbuskan kesemua tiga biji telur ayam kampung tersebut, kemudian apabila sudah masak hendaklah dikupaskan kulit telur sehingga menjadi bersih putih.

Kemudian hendaklah dituliskan ayat (    ) pada telur, hendaklah dimakan telur rebus tersebut selama tiga hari berturut-turut dengan cara yang sama, 

Dengan izin Allah anda akan melihat perubahan yang menakjubkan.

* Jika pesakit terlampau kronik, hendaklah dilakukan selama tiga minggu berturut-turut.



5 comments:

  1. Salam Ustaz.. Mohon dijelaskan secara terperinci lagi cara-cara rawatannya dan apakah ayat yang perlu dituliskan pada bahagian telur tersebut?

    ReplyDelete
  2. Salam,

    terima kasih atas respons sdr. InsyaAllah dalam masa terdekat ust akan posting ayat tersebut, jika perlukan segera bolehlah datang berjumpa dengan ustaz untuk dikongsikan bersama ilmu di atas. Berikhtiarlah kerana Allah jua Maha Pemberi Kesembuhan.

    ReplyDelete
  3. Salam ustaz,

    mohon dijelaskan secara terperinci tentang rawatan ini.

    ReplyDelete
  4. bagaimana ingin bertemu dengan ustaz..

    ReplyDelete
  5. salam ustz..bila ustaz mahu posting ayat al-quran yg perlu ditulis pada telur ayam kampung tersebut? harap ustz sudi terangkan secara terperinci kaedah rawatan di atas.

    ReplyDelete

Man Ana ???

My photo
Melaka, Malaysia
Pengembaraan Insan Tiada Noktah Tanpa Syarat Meniti Kebahagiaan. Email : iq_insan@yahoo.com

Popular Posts