FOLLOWERS

Wednesday, January 16, 2013

JADUAL KHIDMAT RAWATAN ISLAM DI JOHOR / PAHANG / KL / DLL ( JAN-FEB.2013 )


Jadual Khidmat Rawatan Islam adalah dilampirkan di sebelah kiri blog ini. Bagi tuan-puan yang berhajat , sila hubungi terus saya ditalian 013-2006363. Jika anda mengalami masalah ganguan jin/makhluk halus, saka,sihir, dan segala hajat yang lain maka berikhtiarlah. Moga Allah SWT akan mempermudahkan segala urusan anda semua.

Pada hari bekerja (Isnin-Khamis) selalunya saya menjalankan khidmat rawatan Islam di Melaka.


2 comments:

  1. assalamualaikum Ustaz,

    boleh saya dapatkan alamat ustaz? abah saya baru disyakki menghidapi samada kanser atau ketumbuhan di dada kiri bawah jantung. doctor cadangkan supaya diambil sedikit sampel dari ketulan berkenaan dengan cara memasukkan scope melalui saluran pernafasan, saya tidak bersetuju dengan cadangan doctor sebab katanya 50/50 risikonya. saya nak mohon bantuan Allah dahulu sebelum usaha lain.

    boleh saya buat temujanji dengan ustaz pada hari isnin 4 februari ini? beliau tinggal di melaka,

    wassalam,
    razali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Boleh hubungi saya terus ditalian 013-2006363 untuk membuat temujanji. InsyaAllah kita sama2 ikhtiar dan berdoa agar ayahanda tuan sembuh dengan izin Allah.

      Delete

Man Ana ???

My photo
Melaka, Malaysia
Pengembaraan Insan Tiada Noktah Tanpa Syarat Meniti Kebahagiaan. Email : iq_insan@yahoo.com

Popular Posts