FOLLOWERS

Friday, September 3, 2010

PENGEMBARAAN INSAN BERMULA.....Selamat Menyambut AidilFitri Buat Semua Pengunjung, Teman-Teman, Sahabat-handai dan Semua Yang Dikenali.

Sebentar lagi akan bermulalah pengembaraan insan sempena cuti yang diambil untuk persiapan menyambut Hari Lebaran yang mulia disamping berazam mengakhirkan malam-malam ramadhan dengan segala kudrat yang ada.

Maka bermula jugalah x-pdc rawatan yang juga akan bermula petang ini di Kulai, Johor.  Pengembaraan bermula dari Melaka ke Kota Tinggi pagi ini dan sehingga balik semula moga-moga dipelihara Allah keselamatan dan kesejahteraan kami sekeluarga. Diari pengubatan x-pdc yang dicadangkan :-

4 Sept. 2010 : Sabtu  : 8.00pg    : Melaka  (Gangguan) 1
9.00pg    : Melaka  (Gangguan+Resdung) 1
3.00 ptg : Kulai, Johor : (Stroke dan Kanser) 2
Sampai kampungku Felda Bukit Aping Barat Kota Tinggi Johor.

5-10.9.2010               
Kota Tinggi, Tiram dan kawasan sekitar.
Buat mereka yang berhajat dan teman persekolahan yang telah   membuat temujanji, pilihlah hari yang sesuai untuk membuat rawatan, yang pastinya, siapa dulu dialah dapat. Moga Allah Permudahkan.

11 atau 12 Sept. 2010  : Mersing (Kanser+Syis)

12 - 16 Sept. 2010  :  Temerloh, Felda Gugusan Jengka, Maran,Jerantut, DLL.
 (Jadual dah penuh. Yang lain hubungi ustaz untuk masa yang lain.)

Semoga Allah mempermudahkan x-pdc ini. Selagi mana kudrat dan ikhtiar diperlukan maka selagi itulah curahan keringat pasti dilaksanakan demi menunaikan hajat sesama insan yang pasti berusaha dan sesungguhnya kesembuhan itu milik Allah Taala jua.

Diucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI LEBARAN AIDILFITRI yang mulia buat semua yang saya kenali dan kepada pengunjung setia blog ini. Buat Tuan Guruku Ybhg.Dato' Ismail Kamus sembah salam kasih sayang buatmu sepanjang hayat kerana curahan dan keberkatan ilmumu, buat Tuan Guru Dato' Dr.Haron Din, doaku sentiasa mengiringmu , moga cepat sembuh setelah pembedahan di USA baru-baru ini.

Buat guruku Kiyai Dr.Ali Bakri di Riau, teman seperjuangan Ust.Hanif Hj.Ghazali, Ust.Syeikh Hanafi Rahman, Ust.Mokhtar Bin Kasan, Ust.Mohd Fauzi Mustaffa, Ust.Dr.Jahid Hj.Sidek, Ust.Mohd Abadi, Ust.Rashdan Naqia, Ust.Komaruddin Ramli, Ust.Sharif Kulim, ampun maaf kupinta, salah silap MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN.


Ikhlas dari kerendahan hati hambamu ini,

Md Zaini Zainal
As-Syifa' Melaka
013-2006363



No comments:

Post a Comment

Man Ana ???

My photo
Melaka, Malaysia
Pengembaraan Insan Tiada Noktah Tanpa Syarat Meniti Kebahagiaan. Email : iq_insan@yahoo.com

Popular Posts